Maatschappelijk verantwoord ondernemen

CSR
 
 
 
 
 

ORKAAN ‘HAIYAN” – TIPICO DONEERT 25,000 €


In November 2013, beelden van verschrikkelijke vernietigingen verschenen op tv-schermen over de hele wereld. Met een senlheid van 300 km/uur, raakte Orkaan "Haiyan" de Filippijnen, en liet een spoor van vernieling achter, talloze doden en nam alles mee van wat de overlevenden nog over hadden. Binnen enkele uren hadden duizenden mensen geen water, geen eten, geen kleren en geen huis meer! Mensen van over de hele wereld hebben hun steentje bijgedragen om deze mensen te helpen.
 
In samenwerking met het Executive Team, heeft het Tipico Cares Sociaal Comite een fondsenwerving evenement georganiseerd om geld in te zamelen voor steun aan de Filippijnen. Alle donaties werden vermenigvuldigd met vier bij Tipico dus elke gedoneerde Euro waard was 4 €. Ten slotte kon een totaal bedrag van € 25.000 overhandigd worden aan de slachtoffers van deze ramp.
 
 

TIPICO SPONSOR VAN DE "INTERNATIONAL BAROQUE FESTIVAL VALLETTA"


Tipico is de officiele sponsor van het International Baroque Festival te Valletta. CEO Jan Bolz en Ray Attard, CEO van de Teatru Manoel, waar het festival zal plaatsvinden ondertekenden een uitgebreide
sponsorovereenkomst in 2012.
 
"Het Internationaale Barok Festival in Valletta belooft een nieuwe en echte entertainment-ervaring te zijn voor alle barokmuziek liefhebbers die dit twee week lange evenement zullen bijwonen", informeert CEO Tipico Jan Bolz. "Sinds Tipico haar activiteiten uitbreid in Malta, zijn we toegewijd aan het ondersteunen van dergelijke belangrijke gebeurtenissen en hopen dit nog voor een lange tijd te doen".
 
Na het ondertekenen van het contract, gaat Ray Attard, CEO van de Teatru Manoel hiermee akkoord, "We zijn erg trots op deze belangrijke overeenkomst met Tipico die deze eerste editie van het Festival zal ondersteunen, te hebben bereikt. Het doel van het festival is om zich te vestigen als een belangrijk hoogtepunt op de culturele kalender van Malta. Het is met de steun van belangrijke partners zoals Tipico dat deze ambitie kan worden bereikt."
 
Omdat het een Maltees bedrijf is , investeert Tipico in culturele sponsoring als onderdeel van haar Maatschappelijk burgerschap and Maatschappelijke verantwoordelijkheid en draagt financieel bij aan de culturele kalender van Malta. Ongeveer 200 muzikanten en artiesten van de beste Europese barok ensembles tonen hun kunst op verschillende, historische locaties in Valletta.
 
 

TIPICO EN WETTFORUM BUNDELEN HUN KRACHTEN OM ''LIGHT INTO THE DARK' ("LICHT IN HET DONKER")' TE BRENGEN.


Tipico ondersteunde ook een goed doel initiatief georganiseerd door wettforum.info, de grootste weddenschap gemeenschap in Duitstalige landen. Als onderdeel van de fundraising-campagne "Licht ins Dunkel" ("Licht in het donker") georganiseerd door de Oostenrijkse nationale omroep ORF, werd geld voor een sociaal project verhoogd en werd respectievelijk gewonnen door weddenschappen. Het aanzienlijke bedrag van 7.000 € werd overgedragen aan de dappere Moritz.
 
Tijdens de campagne, de gebruikers van www.wettforum.info gedoneerden geld door het versturen van Paysafecard codes aan de organisatoren. Een totaal van 3.300 euro werd betaald in een online wedden account bij Tipico en steeg tot 3515,93 Euro via weddenschappen. Als samenwerkingspartner met behulp van het grote initiatief van Tipico werd did bedrag bijna verdubbeld en verhoogde het tot een totaal bedrag van 7000 euro. Op 24 december werd de symbolische donatie cheque overhandigd als onderdeel van het "Licht ins Dunkel" live uitgezonden op ORF 2 Tirol.
 
In 2013, werd familie T. uit het Oostenrijkse Zell am See door de donoren van de weddenschappen forum gekozen als begunstigde. Mevrouw T. is een alleenstaande moeder van drie kinderen, de leeftijd van 7, 13 en 17. De 7-jarige zoon Moritz werd geboren met scheenbeen aplasie, een zeer zeldzame misvorming. Hij werd geboren zonder een scheenbeen in zijn linkervoet en moest daarom een prothese voor overdag en een voor s’nachts, en dit vernieuwd om de vier maanden. Tenslotte, moest in juli 2012 het linkerbeen geamputeerd worden. Om nog erger te maken, is er een voortdurende juridisch geschil met de vader van het kind, die het gezin plotseling had verlaten en weigert om alimentatie te betalen. De onverwachte hulp raakte familie enorm en stuurde hiervoor meerde dank berichten aan het Wettforum en Tipico.
 
In 2014, gingen de donateurs akkoord met het kiezen van familie Sch. uit het Burgenland als begunstigde van de campagne. In 2012, kreeg de 11 jaar oude zoon een onverwachte, en ernstige hersenbloeding. Hij overleefde dit dankzij een spoedoperatie. Door de enorme hersenschade, lijdt hij nu aan spastische verlamming op handen en benen en frequente epileptische aanvallen. Hij wordt liefdevol verzorgd door zijn alleenstaande moeder. De optredende kosten zijn enorm. Momenteel dient de familie hun auto om te bouwen, zodat het toegankelijk word voor de zoon. Ms Sch. leeft dankzij haar opleidingssteun, alimentatie en de hoogste zorgniveau. Elke extra inkomen is uiteraard een grote hulp voor de familie.
 
 

TIPICO STEUND HET SPEELKAART MUSEUM


Tipico toont culturele betrokkenheid en ondersteunt het "Castle en Speelkaarten Museum" van Altenburg in Thüringen met de aankoop van een historische collectie van speelkaarten. Met de overname van Europa's unieke verzameling van de heer en mevrouw Balan, kon het museum eindelijk een compensatie verrichten voor verliezen als gevolg van de Tweede Wereldoorlog. De aankoop was alleen mogelijk met de steun van sponsors zoals Tipico en de Ernst von Siemens Art Foundation en de deelstaat Thüringen.
 
"Met de steun van het Speelkaart Museum Altenburg voor de aankoop van de Balan collectie kunnen we dit belangrijke culturele en historische project helpen op een speciale manier, hetgeen zeer gelijksoortig is met ons maatschappelijk doel. De collectie toont het belang van games voor de alledaagse cultuur van de mensheid en dat nu al eeuwen lang ", zegt Tipico's Legal Counsel dr. Hans-Wolfram Kessler.
 
 

VERDERE CSR-ACTIVITEITEN


2012
 
• FOR A GOOD CAUSE: Tipico sponsor van de Laureus Charity Match
• TIPICO GOES CULTURE: Sponsor van het eerste„International Baroque Festival Valletta 2013“
• “APPETITE 4 LEARNING”: Initiatief ten behoeve van de St Joseph’s Boys Home in Santa Venera, Malta
• JACK WOLFSKIN CUP FRANKFURT: Tipico Germany kicks voor een goed doel
• TIPICO BRINGS „LIGHT INTO THE DARK“:Samenwerking met www.wettforum.info ten behoeve van Oostenrijks grootste kerstdonatie champagne
• TIPICO SPONSORS SPOBIS CONGRESS AND DONATES: SPOBIS Sponsor Tipico organiseert een competitive voor de Oliver Kahn Foundation.
 
2013
 
• EMPLOYER BRANDING: INVESTING IN TALENT: Tipico sponsort internationale studenten die bijeenkomen in Malta
• PUTTINU CARES. SO AUCH TIPICO: Medewerkers doen mee aan een voetbal marathon voor Puttinu Cares Cancer Support Group of Malta’s president
• JACK WOLFSKIN CUP FRANKFURT: Tipico Germany kicks voor een goed doel
• TRICK OR DONATION! - Tipico Social Committee verzamelt donaties voor reparatiewerkzaamheden
voor St Angela Children Home in Malta
• TIPICO BRINGS „LIGHT INTO THE DARK“:Samenwerking met www.wettforum.info ten behoeve van Oostenrijks grootste kerstdonatie champagne.
 
2014
 
• TAIFUN HAIYAN: Tipico helpt de slachtoffers van de overstromingen in de Filipijnen
• CARDS PLEASE: Tipico sponsort het aankopen van antieke speelkaarten voor het Duitse Spelen collectie Kaarten Museum
• YADA DANCE FESTIVAL: Tipico sponsort Malta’s grootste Dance Company
• BACK TO THE GRASSROOTS: Tipico Germany doneert voetbal gebruiksvoorwerpen voor voetbal school in Oeganda
• CONVOY OF HOPE: Tipico stuurt hulpgoederen voor mensen in nood in Zuidoost-Europa
 
 
 
Tipico is een erkende en gerenommeerde aanbieder van weddenschappen sinds 2004. Sinds de oprichting schouderd Tipico de verantwoordelijkheden die komen met de uitdagende zakelijke omgeving waarin zij actief zijn, Tipico hanteert aanmerkelijke financiële middelen niet alleen om een eerlijk aandeel van haar inkomsten terug te geven aan de samenleving door middel van sponsoring partnerships en donaties, maar ook om op te treden tegen de donkere kant van de weddenschappen industrie. Op het hoofdkantoor in Malta, is een heel team geheel gewijd aan het werken aan de opsporing en preventie van weddenschappen fraude, witwassen van geld en match-fixing. Speciaal opgeleid personeel onderzoeken dagelijks talloze transacties en weddenschappen om verdachte betalingen te stoppen en daarmee te voorkomen dat er misbruik word gemaakt van de wedkantoren door criminelen. Met behulp van de nieuwste computertechnologie, transacties en weddenschappen patronen worden grondig onderzocht en op verdacht gedrag geanalyseerd. Samen met de toezichthouders en andere gerenommeerde aanbieders, werkt Tipico onophoudelijk aan weddenschap gerelateerde schandalen bloot te leggen om fraude en geld witwassen, zowel nu als in de toekomst hette voorkomen.
 
 
Wedcoupon 
Topwinnaar: Ontvang een update van onze laatste topwinnaars!
1 dag
1 week
1 Maand
Prijs
Inzet
1.
13.544 €
2.380 €
2.
13.109 €
476 €
3.
9.905 €
1.905 €
4.
8.933 €
10 €
5.
7.030 €
1.000 €
6.
6.997 €
33 €
7.
6.813 €
285 €
8.
6.747 €
195 €
1.
81.507 €
238 €
2.
32.527 €
19 €
3.
26.630 €
40 €
4.
25.840 €
9 €
5.
24.512 €
24 €
6.
23.713 €
380 €
7.
22.350 €
20 €
8.
22.244 €
19 €
1.
99.999 €
11.810 €
2.
99.460 €
8.695 €
3.
81.507 €
238 €
4.
66.300 €
10.000 €
5.
60.000 €
5.000 €
6.
50.000 €
1 €
7.
49.991 €
15 €
8.
47.078 €
4.990 €
image
U wedstrookje is in behandeling.
Gelieve even geduld te hebben, het plaatsen van Live Weddenschappen kan enige tijd in beslag nemen.
loading
Uw sessie is vervallen!
Sessie automatisch vervallen door inactiviteit.
Gelieve te wachten ...
Deze procedure kan niet geannuleerd worden.
delayimage
v4.32b987 - w78